Najčastejšie otázky

Náš prístup k životnému prostrediu

Testujete vaše výrobky na zdravotnú nezávadnosť?
Všetky naše výrobky sú testované certifikovanými skúšobnými ústavmi na zdravotnú nezávadnosť. Od našich dodávateľov vyžadujeme cerifikácii Oeko-Tex Standard 100 (www.oeko-tex.com), ktorá osvedčuje, že tkaniny sú vyrábané v súlade s požiadavkami nariadenia REACH, vydaným 
EÚ, vzťahujúce sa oi. aj na ochranu životného prostredia. Od roku 2013 sme navyše implementovali do našich procesov ďalšie nadstavbu certifikácia v podobe licencie QZ - "Zaručená kvalita" viac na www.sotex.cz.

Ako certifikát zdravotnej nezávadnosti, vystavený napríklad Textilnom skúšobným ústavom, vyzerá, čo konkrétne testuje a podľa akých noriem môžete vidieť tu

Prihlásenie

Som tu po prvý raz, ako sa mám prihlásiť?

Ak ste doteraz v e-shope nenakupovali a nie ste členom Blažek klubu, môžete sa najprv zaregistrovať tu. Registráciu možno uskutočniť aj v priebehu objednávky. Do Vášho e-mailu Vám následne príde heslo, pomocou ktorého sa môžete prihlásiť pri každom ďalšom nákupe.

Mám sa zaregistrovať v českom alebo v slovenskom e-shope?

Voľte podľa svojej doručovacej adresy. Tovar z českého e-shopu doručujeme iba v rámci Českej republiky. To isté platí aj pre slovenský e-shop.

Som členom Blažek klubu, ako sa mám prihlásiť?

Kliknete 
na "Prihlásenie" v pravom hornom rohu a zadajte svoj e-mail alebo číslo karty a vaše heslo.

Ak svoje heslo nepoznáte, kliknite na "Neviete svoje heslo", zadajte e-mail, na ktorý máte registrovanú klubovú kartu. Do e-mailu Vám príde automaticky vygenerované heslo. Heslo potom použite pre prihlásenie. Na Vašu Blažek kartu sa Vám budú automaticky preberať aj kredity za nákupy v e-shope.

V akom formáte mám zadávať číslo karty pri prihlásení?

Číslo karty zadávajte bez medzier, napr.: 12345678910. Prípadne sa prihláste pomocou e-mailovej adresy.

Zaregistroval som sa do Blažek klubu cez internet. Ako môžem získať kartu člena klubu?
Kartu zákazník získa na ktorejkoľvek predajni. Predajné poradkyni stačí povedať, že už máte registráciu a kartu chcete iba priradiť k existujúcemu účtu..


E-shop

Za aký čas mi bude doručený tovar objednaný z e-shopu?
Objednaný tovar zvyčajne expedujeme do dvoch až troch pracovných dní od objednania. Tovar expedujeme z ČR, preto môže byť lehota na doručenie na Slovensko trochu dlhšia.

Veľkosť oblečenia, ktoré som si objednal, mi nesedí, ako ho môžem vymeniť za oblečenie inej veľkosti?
Tovar možno vymeniť v ktorejkoľvek predajni v SR alebo ho môžete zaslať spať na adresu e-shopu:
Logistické centrum Blažek
Pointparks D8, hala DC05
Ke Zdibsku 620
250 66 ZDIBY
Česká republika 

K tovaru musí byť priložená faktúra a vyplnený Formulár pre prípad vrátenia/výmenu tovaru.

Strih oblečenia, ktoré som si objednal, mi nesedí. Ako ho môžem vrátiť?
Tovar možno vrátiť alebo vymeniť do 14 dní od jeho prevzatia v ktorejkoľvek predajni v SR alebo ho môžete zaslať spať na adresu e-shopu:
Logistické centrum Blažek
Pointparks D8, hala DC05
Ke Zdibsku 620
250 66 ZDIBY
Česká republika

Oblečenie musí byť nenosené a opatrené visačkou. K tovaru musí byť priložená faktúra a vyplnený Formulár pre prípad vrátenia/výmenu tovaru.

Na objednanom tovare sa objavila chyba, musím ho kvôli reklamácii zaslať späť na adresu e-shopu alebo ho môžem vrátiť aj v predajni?
Tovar možno reklamovať aj v ktorejkoľvek predajni na Slovensku.

Blažek klub

Neprišla mi zákaznícka karta, zásielka s vyúčtovaním. Ako mám postupovať?
Najčastejšou príčinou býva v prípade nedoručených zásielok nesprávne uvedená adresa. Vo chvíli, keď sa nám zásielka vráti späť, automaticky odosielame informačný e-mail. V prípade, že váš e-mail nemáme, je potrebné nás o domnienke týkajúcej sa nedoručené zásielky s vyúčtovaním alebo zákazníckou kartou informovať, a to buď prostredníctvom e-mailu eshop@blazek.cz alebo telefonicky na 00420 284 682 396. Všetky zásielky, ktoré sa nám vrátia, sa na určitý čas uskladnia, a sme teda schopní ich preposlať.

Stratil som zákaznícku kartu. Ako mám postupovať?
Ak ste stratili zákaznícku kartu, stačí nás o tom informovať e-mailom klub@blazek.sk alebo telefonicky na 00420 284 682 396. Kontaktujte nás čo najskôr, aby bolo možné včas zabrániť prípadnému zneužitiu karty. Novú kartu získate v ktorejkoľvek našej predajni v SR po vyplnení novej prihlášky.

Požiadal som o vystavenie duplikátu zákazníckej karty, prídem o už nazbierané body za nákupy?
Vydaním duplikátu zákaznícke karty zostávajú doteraz nazbierané kredity za uskutočnené nákupy v platnosti.

Je možné dodatočne načítať body za nákupy na zákaznícky účet?
Áno. Kredity za nákup je možné dodatočne načítať. Stačí do jedného mesiaca od uskutočnenia nákupu priniesť do ktorejkoľvek predajne Blažek originál nákupného dokladu a svoju Blažek klub kartu a personál predajne nákup spätne načíta. O načítanie kreditov možno požiadať aj na e-mailovej adrese klub@blazek.sk.

Darčekové poukazy a zľavové akcie

Kde je možné darčekový poukaz kúpiť?
Darčekový poukaz možno zakúpiť v ktorejkoľvek predajni alebo na e-shope v záložke Darčekové poukazy.

Môžem pri jednom nákupe uplatniť viac darčekových poukazov?
Áno, tento variant je možný. V prípade, že máte viac darčekových poukazov Blažek, môžete ich celkom ľubovoľne kombinovať a použiť ich potrebné množstvo. Ak je hodnota vášho nákupu vyššia, rozdiel ceny doplatíte. Ak hodnota vášho nákupu nedosiahne hodnotu darčekového poukazu, rozdiel v cene vám nebude vrátený. Darčekové poukazy možno zatiaľ využiť len v predajniach.

Môžem darčekový poukaz využiť v kombinácii so zľavovými akciami?
Ano, darčekový poukaz je možné využiť na nákup tovaru v akciách i zľavách.

Je darčekový poukaz prenosný?
Ano, darčekový poukaz je prenosný. Uplatniť ho môžete pri akomkoľvek nákupe v značkových predajniach Blažek. Platnosť všetkých darčekových poukazov je 12 mesiacov od dátumu vydania. Dátum vydania je vždy uvedený na poukazu.

Je možné na službu Made to measure uplatniť darčekový poukaz?
Pri objednaní obleku alebo košele na zákazku je možné uplatniť darčekový poukaz. Ak bude cena darčekového poukazu nižšia, je nutné zvyšnú časť ceny doplatiť. V opačnom prípade sa rozdiel cien nevracia.

Je možné použiť darčekový poukaz pri nákupe na e-shope?
Pri nákupe na e-shope nie je možné využiť žiadne z darčekových ani finančných poukazov a kariet.

Mám darčekový poukaz, ktorý som si nestihol včas uplatniť. Je možné nejako predĺžiť termín?
Ľutujeme, ale nedokážeme predĺžiť termín platnosti poukazu, ktorého dvanásťmesačná lehota sa skončila.

Je možné uplatniť zľavu dodatočne?
Zľavu poskytovanú na základe darčekovej karty možno uplatniť len po predložení darčekovej karty pred zaúčtovaním nákupu. Zľavu nemožno uplatniť dodatočne.

Je možné zľavy sčítať alebo ich vzájomne kombinovať?
Zľavu poskytovanú na základe darčekovej karty nemožno sčítať ani kombinovať s iným typom zľavy. Na tovar, ktorý už bol zľavnený, nemožno uplatniť ďalšiu zľavu.

Reklamácie a opravy odevov

Za akých podmienok môžem zakúpený tovar vrátiť alebo vymeniť?
Zakúpený tovar na e-shopu možno vrátiť bez uvedenia dôvodu do dvoch týždňov od dátumu nákupu. Vrátiť alebo vymeniť možno výlučne nenosený, nepraný a nepoškodený tovar. Na tovaru musí byť originálne upevnená oranžová ceduľka.

Nie som spokojný s kvalitou zakúpeného tovaru. Ako mám postupovať?
V prípade, že nie ste spokojní s kvalitou tovaru, ktorý ste si kúpili, obráťte sa na personál v ktorejkoľvek predajni Blažek. Na základe reklamácie bude od vás prijatý tovar vo vyčistenom stave a dokladom o kúpe.

Nemôžem nájsť účtenku. Ako mám postupovať, ak chcem tovar reklamovať?
Pri uplatnení reklamácie je potrebné preukázať oprávnenosť reklamácie, najmä miesto, čas nákupu a predajnú cenu. Ak tieto údaje nemožno zdokladovať predajným dokladom, možno ich v prípade úhrady platobnou kartou dohľadať po predložení výpisu z bankového účtu alebo výpisu zo zákazníckeho účtu. To však iba v prípade, keď ste členom Blažek klubu a pred uskutočnením nákupu ste použili zákaznícku kartu.

V čistiarni mi zničili odev. Ako mám postupovať?
Reklamáciu poškodeného odevu treba uplatniť priamo v čistiarni, najlepšie ihneď pri preberaní tovaru po čistení. Len ak čistiareň preukáže, že bol dodržaný správny postup údržby a ošetrovania odporúčaný výrobcom odevu, potom možno reklamáciu tovaru uplatniť v ktorejkoľvek predajni Blažek.

Poškodil som si odev. Je možné časť odevu došiť a vymeniť?
Dodatočne došiť a vymeniť časť poškodeného odevu nie je vzhľadom na charakter konfekčnej výroby možné. Materiál nakupujeme s veľkým časovým predstihom na vopred stanovený počet kusov a po ukončení výroby nedisponujeme skladovými zvyškami, ktoré by bolo možné na tieto účely použiť.

Roztrhol som si odev. Je možné odev zaceliť?
Zaceľovanie odevov nevykonávame. Túto špeciálnu službu ponúkajú zákazkové krajčírstva.

Je možné zakúpený tovar dodatočne upraviť?
Krajčírsku úpravu zakúpeného tovaru možno urobiť dodatočne. Treba ju však zadať/objednať najneskôr do jedného mesiaca od dátumu nákupu. Tovar, ktorý sa upravuje dodatočne, musí byť nenosený alebo vyčistený. Opakované krajčírske úpravy tovaru (napr. z dôvodu zmeny telesných proporcií) nevykonávame.

Vykonávate pozáručné opravy tovaru?
Opravy tovaru po uplynutí dvojročnej záručnej lehoty nevykonávame.

Služby

Potrebujem poradiť s výberom odevu, na koho sa môžem obrátiť?
Ak potrebujete pomôcť s výberom strihu, ktorý by vám najlepšie sadol, s farbou, ktorá by sa k vám najlepšie hodila, či s vhodnou kombináciou odevov a výberom módnych doplnkov, obráťte sa na personál v niektorej z našich predajní. Ten je na túto príležitosť výborne vyškolený. Naše predajné poradkyne vám rady pomôžu a poradia s výberom všetkého potrebného.

Máte predajne aj mimo Českej republiky?
V Českej republike je v súčasnosti 26 predajní a ďalších 8 je na Slovensku.

Šijete odevy na zákazku? Aké materiály ponúkate?
V súčasnosti šijeme na zákazku košele a obleky. Na zhotovenie košieľ na mieru ponúkame luxusné materiály anglických značiek Thomas Mason a D & J Anderson. Vyberať môžete z viac ako tisícky dezénov, ktoré sú vyrobené z najkvalitnejšej egyptskej bavlny. Košeľu na zákazku si môžete objednať vo vybraných značkových predajniach.
Obleky na mieru šijeme z kvalitných materiálov svetových značiek, napr.: Vitale Barberis Canonici a Loro Piana. Službu Made to measure poskytujeme len vo vybraných značkových predajniach. Po dohode Vás môžu naši Made to measure špecialisti navštíviť tiež u Vás doma alebo v kancelárii. V prípade Vášho záujmu o ušitie obleku na mieru si môžete dojednať online termín osobnej schôdzky, kde Vám budú namerané miery a odborný personál Vám poradia s výberom strihu a materiálu.

Za aký čas a akým spôsobom mi bude doručený odev ušitý na mieru?
Košeľa bude zhotovená do troch týždňov od objednania. Oblek bude vyrobený do štyroch týždňov od objednania. Následne vás bude personál predajne, v ktorej objednávku uskutočníte, kontaktovať a dohodne s vami konkrétny termín i spôsob prevzatia.

Manžel má od vás odev šitý na zákazku a je veľmi spokojný. Chcela by som mu k narodeninám kúpiť ďalšiu. Ako to mám urobiť, aby som ho nemusela brať so sebou do predajne?
Nemusíte mať obavu, že svoj darček budete musieť predčasne odtajniť. Všetky objednávky sú u nás evidované v systéme, takže ak váš manžel v poslednom čase nezmenil hmotnosť a telesné proporcie, stačí prísť a vybrať si len kvalitu materiálu a dezén. 

Veľkosti odevov, telesné miery a strihy 

Mám veľmi drobnú postavu a rád by som vedel, aký strih obleku sa mi bude najviac hodiť.
Odevy značky Blažek sa pripravujú v troch strihových líniách – SLIM FIT, REGULAR FIT a COMFORT FIT. Každá z nich je určená pre iný typ postavy. Vo vašom prípade bude pravdepodobne najvhodnejším riešením oblek z radu SLIM FIT. Tento rad je totiž určený pre štíhly typ postavy. Je však ešte treba zvážiť, či skutočne máte záujem o odev, ktorý patrí skôr do kategórie priliehavého oblečenia a pri spracovaní ktorého sa často používajú aj elastické materiály. Ak preferujete prírodné materiály, bude vhodnejšou voľbou oblek z radu REGULAR FIT. Ten je síce určený pre bežný typ postavy, ale dá sa vhodnou krajčírskou úpravou prispôsobiť vašej veľkosti.

Pri rozhodovaní je veľmi dôležitý konkrétny strih saka a nohavíc, a predovšetkým určenie správnej veľkosti. Odporúčame navštíviť niektorú z našich predajní a tam si jednotlivé strihy oblekov vyskúšať. Náš personál je odborne vyškolený a veľmi rád vám s výberom vhodného obleku pomôže.

Poradíte mi, ako zistím svoju veľkosť tak, aby mi odev dobre sedel?
Záleží od toho, ktoré miery presne potrebujete poznať, teda aký odev sa chystáte kúpiť. Pre podrobnejšie informácie kliknete na tabuľku veľkostí, ktorá je dostupná v detaile každého produktu v e-shope.

Potrebujem odlišnú veľkosť saka a nohavíc. Je možné veľkosť saka a nohavíc pri obleku meniť?
Ľubovoľne kombinovať veľkosť saka a nohavíc je možné v prípade špeciálneho radu oblekov s označením Travel Suit. Ak si nevyberiete z ponúkaného cestovného radu oblekov, je samozrejme k dispozícii aj širšia ponuka, s ktorou vás zoznámi personál v ktorejkoľvek z našich predajní.

Potrebujem odlišnú veľkosť saka a nohavíc. Je možné veľkosť saka a nohavíc u oblekov meniť?
Ľubovoľne kombinovať veľkosť saka a nohavíc možno takmer u všetkých ponúkaných kolekcií.

 

 
 

_______________
Infolinka Blažek 844 844 830 info@blazek.sk